منتدى أجمل ذكريات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى أجمل ذكريات

منتدى أجمل ذكريات كانت هنا ..تعالى وقرب مننا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ )

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

انثى
البلد : in my room
الوظيفة : student
الهوايات : swimming and drinking coffee

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Empty
مُساهمةموضوع: اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ )   اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Icon_minitimeالسبت 13 ديسمبر 2008 - 7:09

حوار فى شرم الشيخمدام بشار تساعد زوجها فى ارتداء الجاكيت ابن عمى دير بالك
لو عينك زاغت شى ما بتعرف مين اللى بيدلهم على مكان الحفرة
الله العالم هالايام يوم فوق ويوم تحت دير بالك على حالك ها

:
اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) 2 فى جزع ليش انتى بتساويها لا ما بظن انتى عاقلة بنت عمى

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) P30للحين عقلاتى براسى مابدرى شو راح اساوى لو طيرتلى عقلاتى
تودعه الله معك ابن عمى
استقبال فالمطار
يتلفت:
اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) 2: شو وينه علاء عمى ليش ما اجى معك

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Egyptياواد خليك معايا علاء جاى بعدين جايبنى على ملا وشى وتقول لى علاء

:
اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) 2 :خلاص عمو خلينا بالموضوع

:
اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) 2:ايه الموضوع يابشار يا ابنى
يسرد عليه رسالة العقيد

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Egyptبس كده ده اللى مخوفك

:
اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) 2 :عمو انا زلمى بحالى لا بهش ولا بانش شو بدهون منى

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Egyptوبتسالنى انا ليه ما تسالهم واللا قالولك عنى ناضورجى الامريكان فالمنطقة

:
اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) 2 :لا عمو ما تفهمنى غلط تكرم عينك
عمو بس البابا قبل مايموت قال لى
يا ابنى يا بشار لو بدك تطول فالكرسى شاور دايما عمك ابو جمال هو بيدلك كيف تحافظ عالكرسى

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Egyptالله يرحمه ظنه فى محله ولو انه ماحدش عمر فالكرسى قده
شوف ياابنى هم مش عايزين منك غير حاجتين
توقف تسريب السلاح للعراق ودخول الارهابيين من عندك
وتسلمهم النووى والكيماوى اللى صدام اداهولك

:
اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) 2 :يصرخ لا صدام ما عطانى شى ورحمة البابا ما عطانى شى
ووالله من يوم اللى سقطت بغداد ما فوتت قطعة سلاح ولا ازلام للعراق

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Egyptشوف العبيط ما نا عارف
بس لو قلت لهم كده هيلعبوك على الشناكل

:
اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) 2 :شو بدك ايانى قول

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Egypt هتقول ايوة كنت باسرب سلاح وبطلت وحرمت وايوة عندى نووى وهادمره
هيقولوا تفتيش ترفع ايديك وتغنى النشيد القومى العربى

ما تفتيشينى ياماما قوام ياماما دى الحفرة هتاخدنى بالسلامة ياماما
هيبعتولك البرادعى تسيبه يوزع رجالته فالبلد اخر حلاوة هتاخد شهادة تقدير وتفوق

:
اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) 2 :طب عمو وتسريب السلاح

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Egyptبسيطة تقبض لك على 100 او 200 راس وتقول كانو بيحاولو يتسللو للعراق

وابعتلك انا من عندى قدهم تقول ارهابيين قبضنا عليهم داخلين العراق يعملو ارهاب جوة

:
اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) 2 :وبعدين عمو شو راح يساووا فيهم

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Egyptواحنا مالنا هم كانو من بقيت اهالينا هنسلمهم لهم وخلاص

:
اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) 2 :كده عمو مافى حفرة

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Egyptشوف الواد هيرجع يقول لى حفرة انت عليك عفريت اسمه حفرة

:
اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) 2 :عمو البابا ما حذرنى من شى قد ما حذرنى انى احط لى نائب او اخلع الدرع الواقى من الرصاص
يعنى هى موته والسلام لكن ها اللى عم يصير ما كان على بالى البابا قال لى اعمل مثل عمك ابو جمال
يهمس صحيح عمو مثل ما بيقولو

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Egyptبيقولو ايه ياواد

:
اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) 2:انو يعنى انت ما بتريد نائب لحتى ما يساوى فيك مثل ما ساويت بعمو انور

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Egyptيتنرفز ايه التلبيخ ده اشاعات يابنى اشاعات والله

هم مالهم احط واللا ما احطش هى والله طنطك سوزان اللى كل ما اجى احط نائب تقول لى حتفول على نفسك ليه

خليها شوية يمكن جمال ابنى ياخدها بالتزكية
انا مشكلتى مش الحفرة انا مشكلتى انهم هيسلموه للشعب يحاكمه دى بقى فعلا اللى ما خطرتش فبالى

ودى اسوا مافى الموضوع دول حيخرطو منه جزل وهو صاحى

:
اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) 2 :عمو ليش انت بتظلم حد لا سمح الله

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Egyptاعوذ بالله لا طبعا يابنى بس اصل الشعوب دى حاقده ميحبوش الخير لحد مين العبيط اللى يسلمهم راسه

:
اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) 2 :طب عمو شغلة اخيرة موضوع بوسة ايد كونزاليسا

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Egyptوماله يابنى للضرورة احكام

:
اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) 2 :عمو مو حرام

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Egyptيعنى ابو عمار كان عمل حاجة حرام استغفر الله

:اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) 2 هذيك ختيار ومادلين ختيارة

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Egyptولا يهمك انا اجيبلك فتوى من شيخ الازهر

ابعتلى يابنى عمك سيد
اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Cowboyبيفصل فتوى للسفير الفرنساوى سعادتك

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Egyptايوه ياعم ماشية معاه
::يروح بشار بلده ومعه فتوى من شيخ الازهر بانه طاعة اولى الامر واجبة

وحيث ان كونزا من اولى الامر فبوسة ايدها فرض كفاية يقوم به حكام العرب نيابة عن شعوبهم
ولا حرج فى ذلك طالما ان زوجته غير معترضة والله اعلم
بشار فى الطائرة سعيد وهو يقرا الفتوى ويدندن بالنشيد القومى
وبكل لغات العالم باقولها

انا عيل والله العالم

حسنى وهو مروح ياتيه تلفوناضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Cc_chinese ااااااااااااالووووووو ياريس انا اتبهدلت فالاقصى
اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Egyptشوف ياماهر لو اللى بهدلك الفلسطينيين هاخدلك حقك منهم
ولو اللى عاملينها اليهود فبرضه هاخدلك حقك من الفلسطينيين ويبقى حقك عليا انا والمسامح كرييييييييييييييم
https://srsr.ahladalil.com
soso

soso

انثى
البلد : Egypt
الوظيفة : taleba
الهوايات : reading

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Empty
مُساهمةموضوع: رد: اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ )   اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ ) Icon_minitimeالإثنين 19 يناير 2009 - 10:58

ههههههههههههههههههه
جامدة
https://srsr.ahladalil.com/profile.forum

اضرب المربوط يخاف السايب ( الحلقة الثالثة - حوار في شرم الشيخ )
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-